بررسی عوامل جامعه شناختی مؤثر بر مصرف لوازم خانگی ایرانی/خارجی

بررسی عوامل جامعه شناختی مؤثر بر مصرف لوازم خانگی ایرانی/خارجی

«جامعه‌شناسی اقتصاد» در کشور ما مبحثی تازه است و درصورت توسعه، می‌تواند آثار بسیار مثبتی در حوزه‌های اقتصادی داشته باشد و عوامل اجتماعی مؤثر بر اقتصاد را نشان دهد. در حوزه صنعت نیز به‌عنوان یک بخش اقتصادی، اصولاً تعمق در حوزه مصرف کالاهای ایرانی به‌ویژه کالاهای بادوام برمحور تحقیق و با نگاه کارشناسانه و تحلیل گرایانه نسبت به چگونگی انتخاب و خرید مردم، بدون شک زمینه را برای توسعه بازار  تولیدات داخلی به‌وجود می‌آورد.

کتابچه «بررسی عوامل جامعه شناختی مؤثر بر مصرف لوازم خانگی ایرانی/خارجی» براساس پایان نامه کارشناسی ارشد سرکار خانم شراره کامرانی نوشته شده است که هم اکنون علاوه بر  تصدی مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی، اجرایی و ارتباطات انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، در مقطع دکتری در رشته جامعه شناسی اقتصاد و توسعه، به تحصیل اشتغال دارند.

برای تهیه این کتابچه با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران تماس بگیرید.

نویسنده: 
شراره كامرانی معاون برنامه‌ریزی، اجرایی و ارتباطات انجمن صنایع لوازم خانگی ایران
سال چاپ / تهیه: 
1395شراره کامرانی؛ چاپ اول 1395