کمیسیون مدیران خدمات به مشتریان

دستور جلسه:
تلاش برای تخصصی سازی شغل مدیریت خدمات
گزارش جلسه:
جلسه کمیسیـــون خدمات به مشتـــریان در تاریخ 98/03/20 در محل انجمن برگزار شد. دستور این جلسه تخصصی سازی شغل مدیر خدمات پس از فروش و گفتگو در خصوص نحوه تعامل مدیران خدمات پس از فروش بود. در ابتدای...ادامه مطلب
دستور جلسه:
لیست قطعات نایاب ارائه شود.
گزارش جلسه:
دومین جلسه کمیسیون خدمات مشتریان در تاریخ 98/02/11 در محل انجمن برگزار شد. در ابتدای جلسه، اعضا به بررسی وضعیت موجود در حوزه خدمات پس از فروش پرداختند و عدم وجود قطعات و برخی مواد اولیه را از اساسی...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی برنامه‌های کمیسیون در سال 98
گزارش جلسه:
اولین جلسه کمیسیون خدمات مشتریان در سال 98 در تاریخ 98/01/26 در محل انجمن برگزار شد. جلسه با حضور یک سوم اعضا شروع شد. در این جلسه دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران؛ آقای دکتر حبیب الله انصاری...ادامه مطلب
دستور جلسه:
نحوه آموزش و سنجش در خدمات پس‌ازفروش و ضرورت آن
گزارش جلسه:
کمیسیون خدمات مشتریان در دهم دی ‌ ماه 97 در محل انجمن لوازم ‌ خانگی برگزار شد. آقای مهندس بابک علمی؛ مدیــرخدمات پس ‌ ازفروش شرکت بوتان ، از برگزاری دوره ‌ های آموزشی مانند دوره "پداگوژی" 1 که در...ادامه مطلب
دستور جلسه:
اصلاحیه دستورالعمل ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان
گزارش جلسه:
جلســــه کمیسیون خدمات پس از فروش در تاریخ 14 آبان ماه در محل انجمن برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس رامین حسن پور؛ دبیر کمیسیون ، خلاصه ‌ ای از مباحث جلسه سازمان حمایت از مصرف ‌ کنندگان و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
نحوه جذب سرویسکار و نماینده خدمات
گزارش جلسه:
ششمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان انجمن صنایع لوازم ‌ خانگی ایران در تاریخ 97/07/16 در محل انجمن صنایع لوازم ‌ خانگی ایران برگزار شد. ابتدا خانم شراره کامرانی؛ معاون برنامه ریزی، اجرایی و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسي آئین نامه ضوابط اجرایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان
گزارش جلسه:
پنجمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 97/06/12 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و استاندارد انجمن صنایع لوازم...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی آئین نامه اجرایی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان
گزارش جلسه:
چهارمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 97/05/15 و در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و استاندارد انجمن صنایع لوازم...ادامه مطلب
دستور جلسه:
فرآیند خدمات پس از فروش و پیاده سازی تخصصی آن
گزارش جلسه:
سومین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در تاریخ 97/04/11 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
دسته بندی نمایندگان خدمات پس از فروش
گزارش جلسه:
دومین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات ‌ مشتریان در تاریخ 97/03/07 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ دبیر کمیسیون کارشناس مسئول آموزش و استاندارد انجمن...ادامه مطلب
دستور جلسه:
انتخاب هیأت‌رئیسه و تنظیم آئین‌نامه اجرایی کمیسیون
گزارش جلسه:
اولین جلسه سال 97 کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 97/2/10 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. به گزارش «پیک ‌ شورا» در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی تعریف‌های نسبی در خدمات مشتریان
گزارش جلسه:
یازدهمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 96/12/14 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. به گزارش پیک شورا ، در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و استاندارد...ادامه مطلب
دستور جلسه:
تشکیل جلسه ویژه با مدیران سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان
گزارش جلسه:
دهمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 96/11/16 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. به گزارش «پیک ‌ شورا» در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و استاندارد...ادامه مطلب
دستور جلسه:
هزینه‌های نصب و ایاب و  ذهاب بر سر میز مذاکره  
گزارش جلسه:
نهمین جلسه کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در روز دوشنبه 96/10/18 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. به گزارش «پیک ‌ شورا»، در ابتدای جلسه آقای مهندس کامبیز رهبر؛ کارشناس مسئول آموزش و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
تفکر کارشناسی یکسان‌سازی شود.
گزارش جلسه:
هشتمین کمیسیون تخصصی خدمات مشتریان در تاریخ 96/9/13 در محل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد. در ابتدای جلسه مهندس مرادشاه عباسی؛ مدیر خدمات مشتریان شرکت ناب ‌ استیل در مورد رصد فروش خدمات، تحت...ادامه مطلب