کمیسیون رسانه

دستور جلسه:
کمپین تبلیغاتی لوازم خانگی
گزارش جلسه:
آخرین جلسه کمیسیون رسانه در سال 97 با موضوع بررسی فرصت ‌ های تبلیغات جامع شرکت ‌ های تحت پوشش انجمن در قالب طرح پیشنهادی آقای حسن شاهی؛ مسئول مارکتینگ شرکت بلور نوری تازه در تاریخ هشتم اسفندماه در...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسي کمپین تبلیغاتی واحدها
گزارش جلسه:
جلسه 27 آذرمـــاه کمیسیون رسـانه و ارتباطات با موضوع بررســـی روند اجرایی اطلاع ‌ رسانی و روابط عمــومی در هجدهمین نمایشگاه بین ‌ المللی لوازم ‌ خانگی و بررسی پیشنهاد پروژه تبلیغات رایگان صنعت لوازم...ادامه مطلب
دستور جلسه:
راه حل‌هایی برای مدیریت دوران رکود با ابزار روابط
گزارش جلسه:
کمیسیون تخصصی رسانه و ارتباطات با "موضوع مدیریت بحران شرکت ‌ ها با استفاده از تکنیک ‌ های روابط ‌ عمومی" برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای رضا محبی؛ رئیس کمیسیون به مشکل تخصیص بودجه روابط ‌ عمومی ‌ ها...ادامه مطلب
دستور جلسه:
 تبلیغات در زمان رکود و بحران‌های اقتصادی
گزارش جلسه:
جلسه کمیسیون "رسانه" در 26 شهریورماه در انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای مهندس رضا محبی؛ رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات انجمن ، موضوع جلسه کمیسیون را...ادامه مطلب
دستور جلسه:
مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های لوازم خانگی
گزارش جلسه:
جلسه تیرماه کمیسیون "رسانه و ارتباطات" انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در تاریخ 97/04/31 در محل انجمن برگزار شد. در این جلسه آقای کامبیز کیهانی؛ مدیر داخلی انجمن توزیع کنندگان گاز مایع طی سخنانی ضمن...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی موضوعاتی از قبیل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها، تبلیغات پایدار، استراتژی تبلیغات در دوران رکود
گزارش جلسه:
کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در تاریخ 97/03/30 در محل انجمن برگزار شد. در این جلسه موضوعاتی از قبیل مسئولیت ‌ های اجتماعی شرکت ‌ ها، تبلیغات پایدار، استراتژی تبلیغات در دوران رکود و...ادامه مطلب
دستور جلسه:
تشدید تبلیغات در رکود
گزارش جلسه:
اولین جلسه سال 97 کمیسیون رسانه با هدف بازبینی آیین نامه کمیسیون رسانه و بررسی موضوعات آتی این کمیسیون در تاریخ 97/02/26 در محل انجمن برگزار شد. به گزارش «پیک شورا» ، مهمترین بحث مطرح شده در این جلسه...ادامه مطلب
دستور جلسه:
حوزه ارتباطات در انتظار اتفاقات جدید
گزارش جلسه:
آخرین جلسه کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در سال 96 در تاریخ 96/12/08 با حضور اعضاء این کمیسیون برگزار شد. به گزارش «پیک ‌ شورا» ، اعضاء کمیسیون رسانه انجمن گرد هم آمدند تا تجربه شرکت ‌...ادامه مطلب
دستور جلسه:
اهمیت بهره‌برداری مؤثر شرکت‌ها از رسانه‌ها
گزارش جلسه:
در تایخ 96/8/24 جلسه ویژه کمیسیون رسانه با رویکرد آموزش برگزار شد. در تداوم بحث ارائه شده در پانل «رسانه و نمایشگاه» که در همایش مورخ 96/8/13 انجمن با عنوان «نمایشگاه و بازار» در اتاق تهران برگزار شد...ادامه مطلب
دستور جلسه:
تمرکز بر نقاط استراتژیک
گزارش جلسه:
جلسه مهرماه کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در روز چهارشنبه 96/7/12 در دفتر مرکزی شرکت کارخانجات تولیدی بهمن (فیلور) با حضور نمایندگان محترم شرکت ‌ های پارس ‌ مشعل، پاکشوما، استیل ‌ البرز...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی جایگاه نقد در صنایع ایران
گزارش جلسه:
کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در روز سه ‌ شنبه 96/5/31 در انجمن لوازم خانگی با حضور خانم ‌ ها: نیلوفر خورشیدی پاکدل؛ کارشناس گرافیک شرکت دمنده- یاسمن مبرهنی؛ کارشناس روابط ‌ عمومی شرکت...ادامه مطلب
دستور جلسه:
فروش تنها یکی از خروجی های تبلیغات است!
گزارش جلسه:
جلسه تیرماه کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در تاریخ 96/04/28 در محل انجمن برگزار شد. دراین جلسه ضمن طرح موضوع نامه ‌ نگاری انجمن با وزارت کشور درخصوص عدم اخذ مالیات از تابلو مغازه ‌‌ های...ادامه مطلب
دستور جلسه:
بررسی جایگاه واحدهای روابط‌عمومی در شرکت‌ها
گزارش جلسه:
اولین جلسه کمیسیون «رسانه» در سال جدید در تاریخ 96/02/23 با حضور اعضاء کمیسیون در محل انجمن تشکیل شد. در ابتدای جلسه خانم شراره کامرانی؛ معاون برنامه ‌ ریزی، اجرایی و ارتباطات انجمن ضمن اشاره به تلاش...ادامه مطلب
دستور جلسه:
برای تبلیغات هم فاکتــور رسمــی بگیریـد.
گزارش جلسه:
جلسه دی ‌ ماه کمیسیون رسانه انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در تاریخ 95/10/22 در محل انجمن این تشکل برگزار شد. در این جلسه خانم کامرانی؛ معاون برنامه ‌ ریزی، اجرایی و ارتباطات انجمن و دبیر کمیسیون ،...ادامه مطلب
دستور جلسه:
تشریح استراتژی محتوای تبلیغات شركت‌های تجاری
گزارش جلسه:
جلسه آبان ‌ ماه كمیسیون «رسانه» در تاریخ 95/08/26 در محل انجمن برگزار شد. در این جلسه خانم ندا تهرانی؛ رئیس ارتباطات با بازار شركت برفاب مطالبی را درخصوص استراتژی محتوای تبلیغات شركت ‌ های تجاری...ادامه مطلب